logo copy
با ما در تماس باشید
031-34220145
0939-90-70-860

نمایندگی ترانسمیتر رزمونت

شرکت باروس صنعت وارد کننده و تامین کننده انواع ترانسمیتر رزمونت

نمایندگی ترانسمیتر رزمونت ( توضیحات )  : 

نمایندگی ترانسمیتر رزمونت

کمپانی رزمونت یک شرکت امریکایی زیر مجموعه شرکت‌های امرسون میباشد.تخصص اصلی شرکت رزمونت تولید محصولات مربوط به تجهیزات اندازه‌گیری و اتوماسیون میباشد .محصولات شرکت رزمونت شامل تجهیزات اندازه‌گیری در صنایع زیر میباشد.

  • صنایع نفت،گاز و پتروشیمی 
  • صنایع فولاد 
  • صنایع دارویی 
  • صنایع نظامی 
  • صنایع غذایی 
  • نیروگاه‌های و …

انواع تجهیزات شرکت رزمونت  : 

ترانسمیتر فشار رزمونت : 

ترانسمیتر فشار جهت اندازه‌گیری انواع سیالات در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.بصورت کلی این نوع از تجهیزات وظیفه اندازه‌گیری پارامترهای فیزیکی و تبدیل آن به سیگنالهای الکتریکی و ارسال آن به سیستم های کنترلی را دارند.از جمله مهترین مدل های مربوط به ترانسمیتر فشار رزمونت میتوان به مدل های 3051 / 2088 اشاره نمود.شرکت باروس صنعت بواسطه ارتباط با نمایندگی ترانسمیر رزمونت در کشور های دیگر در زمینه تامین انواع ترانسمیتر های فشار فعالیت میکند . 

نمایندگی ترانسمیتر رزمونت فشار

ترانسمیتر دما رزمونت : 

ترانسمیتر دما جهت اندازه‌گیری دمای انواع مایعات و گاز در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.بصورت کلی ترانسمیتر دما رزمونت وظیفه اندازه‌گیری دما و تبدیل آن به سیگنالهای استاندارد الکتریکی و ارسال آن به سیستم های کنترلی را دارند.از جمله مهترین مدل های مربوط به ترانسمیتر دما رزمونت میتوان به مدل های 3144 / 644 /248 اشاره نمود.شرکت باروس صنعت بواسطه ارتباط با نمایندگی ترانسمیر رزمونت در کشور های دیگر در زمینه تامین انواع ترانسمیتر های دما فعالیت میکند .

نمایندگی ترانسمیتر رزمونت دما

ترانسمیتر جریان رزمونت : 

ترانسمیتر جریان جهت اندازه‌گیری دبی انواع سیالات در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد. ترانسمیتر جریان رزمونت وظیفه اندازه‌گیری جریان سیالات و تبدیل آن به سیگنالهای بصورت میلی آمپر یا ولتاژِی و ارسال آن به سیستم های کنترلی را دارند.از مهترین مدل های مربوط به ترانسمیتر جریان رزمونت میتوان به مدل های 2800/ vortex/DP اشاره نمود.شرکت باروس صنعت بواسطه ارتباط با نمایندگی ترانسمیر رزمونت در کشور های دیگر در زمینه تامین انواع ترانسمیتر های دما فعالیت میکند .

نمایندگی ترانسمیتر رزمونت جریان

ترانسمیتر سطح رزمونت : 

ترانسمیتر سطح جهت اندازه‌گیری سطح انواع سیالات درون مخازن در صنایع مورد استفاده قرار میگیرد.این توانسمیترها میتوانند بصورت تماسی یا غیرتماسی باشند .انتخاب مناسب این نوع از ترانسمیترها نیازمند تخصص و کارشناسی خاصی میباشد.

از مهترین مدل‌های تماسی میتوان به روس اختلاف فشار اشاره نمود . از مهمترین مدل‌های ترانسمیتر برای این نوع از اندازه‌گیری میتوان به مدل های 3051 اختلاف فشاری به همراه کپیلاری و دیافراگم سیل اشاره نمود .

از مهمترین مدل‌های ترانسمیرهای غیر تماسی نیز میتوان به مدل‌های التراسونیک و راداری اشاره کردواین مدل ها هز یک دارای ویژگی های خاصی میباشد که میتواند در مطالب سایت بصورت تخصصی به بررسی هر یک بپردازید.

نمایندگی ترانسمیتر رزمونت سطح

علاوه بر ترانسمیترهای رزمونت دستگاه Hart Comminucator  های مدل 375 و 475 جز تجهیزات بسیار پرکاربرد و با کیفیت این شرکت میباشد .این تجهیزات بیشتر برای بحص کالیبراسیون تجهیزات مورد استفاده قرار میگیرد.

سوییچ رزمونت : 

سوییچ ها نیز در کنار ترانسیمرها نقش بسیار زیادی را در سیستمهای اندازه‌گیری ایفا میکنند . از جمله مهترین تفاوت های سوییچ‌ها و ترانسمیترها به موارد زیر اشاره نمود.

 

  • سیگنال خروخی : ترانسمیترها دارای سیگنال پیوسته میباشند و قابلیت اندازه‌گیری سطح سیالات بصورت دائمی را دارد. اما سوییچ‌ها فقط موقعیت خاص سیال را هشدار میدهند و سیگنال ارسال میکنند . 
  • قیمت : هزینه ترانسمیرها به مراتب از سوییچ‌بالاتر میباشد . 
  • جایگزینی : ترانسمیتر ها میتوانند نقش سوییچ را نیز ایفا کننده و برعکس این امکانپذیر نمیباشد . 
  • کالیبراسیون : سوییچ‌ها معمولا در یک نقطه کالیبره میشوند ولی ترانسمیترها در یک بازه کالیبره میشوند.

کلام اخر : 

خرید و انتخاب تمامی تجهیزات ابزاردقیق نیازمند تخصص و دانش فنی مربوطه میباشد . ازین رو در هنگام خرید نیاز به یک مشاوره خوب میتواند کار را بسیار اسانتر نماید. شرکت باروس صنعت بواسطه تجربه فراوان و برخورداری از کارشناسان مجرب خود میتوان گزینه راهنمایی‌های خوبی را به مشتریان خود ارائه نماید . از انجایی که بدلیل تحریم های موجود شرکت رزمونت فاقد نمایندگی رسمی در ایران میباشد، شرکت باروس صنعت به واسطه ارتباطات گستره خود با نمایندگی ترانسمیتر رزمونت در خارج از کشور قادر به تامین تمامی انواع ترانسمیترهای شرکت رزمونت در ایران میباشد . 

لذا این شرکت اماده دریافت استعلام‌های خرید کارفرمایان عزیز میباشد . 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.