logo copy
با ما در تماس باشید
031-34220145
0939-90-70-860

ترانسمیتر رزمونت 3144

شرکت باروس صنعت وارد کننده و تامین کننده ترانسمیتر های رزمونت

ترانسمیتر رزمونت 3144 (توضیحات ) 

ترانسمیتر رزمونت 3144 از پرفروش ترین محصولات شرکت رزمونت میباشد. این مدل ترانسمیتر رزمونت قابلیت استفاده برای اندازه

ترانسمیتر رزمونت مدل 3144

بطور کلی ترانسمیتر ها نقش بسیار مهمی در فرایندهای کنترلی صنایع دارند . در این میان ترانسمیتر های دما از جمله مهمترین این تجهیزات هستند .مهمترین کاربرد ترانسمیتر دما معمولا برای اندازه گیری دما و اختلاف دما ها میباشد.ترانسمیتر ها از دو بخش تشخیص دهنده و انتقال دهنده تشکیل میشوند. تشخیص دهنده ها شامل سنسور ها مختلفی میباشد که درتماس مستقیم با سیال میباشد . انتقال دهنده‌ها دیتاهای مربوط به سنسور را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل کرده و به اتاق های کنترلی ارسال میکنند. 

 ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 از جمله موفق ترین ترانسمیتر دما رزمونت است.این مدل عملکرد دقیق و قابلیت اطمینان بالایی را دارا میباشد.  حدود 5 میلیون از این مدل ترانسمیتر در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 قابلیت نصب انواع سنسورهای دما را دارا میباشد. ازین رو توجه به کدینگ و اطلاعات مربوطه این مدل حایز اهمیت میباشد .

در شکل زیر اجزای ترانسمیتر رزمونت 3144 به نمایش گذاشته شده است.

ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 اجزا

شرکت باورس صنعت وارد کننده و تامین کننده اصلی ترانسمیتر های یوکوگاوا و رزمونت در ایران میباشد. جهت مشاوره و استعلامات فنی و مالی با متخصصان ما در تماس باشید .

ترانسمیتر رزمونت 3144 و انواع آن  

ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 در دو مدل تک سنسور و دو سنسور عرضه میشود . این خصیصه ترانسمیتر بصورت کد اختصاصی محصول قابل تشخیص میباشد . در ادامه به معرفی و مشخصات این نوع از ترانسمیتر دما از طریق کدهای آن پرداخته میشود . 

نصب و راه اندازی ترانسمیتر رزمونت 3144 (wirring)   

یکی از مهمترین مواردی که در حین کار کردن با تجهیزات الکتریکی باید توجه نمود، مسئله مربوط به نصب و راه‌اندازی آنها میباشد . ازین رو توجه به نقشه های وایرینگ درج شده در کاتالوگ و راهنمای محصول بسیار حائز اهمیت میباشد .ویدئو زیر راهنمایی برای این مورد میباشد. جهت بدست اوردن اطلاعات بیشتر و مشاهده نقشه های وایرینگ و روش نصب ترانسمیتر رزمونت دما میتوانید به کاتالوگ های مربوطه مراجعه کنید . 

ترانسمیتر رزمونت 3144 و کدینگ (CODDING)   

اولین قدم برای انتخاب و تامین ترانسمیتر توجه به کد محصول میباشد. ازین رو شرکت باروس صنعت با داشتن متخصصین مجرب میتوان مشاور خوبی در زمینه انتخاب مناسب مشتریان خود باشد . ازین رو جهت مشاوره و استعلام فنی و مالی درخواست های مربوطه میتوانید با ما در تماس باشید . 

تصویر زیر یک نمونه از کد مربوط به ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 میباشد . 

ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 کدینگ

همانطور که مشاهده میکنید این کد از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول مربوط به بخش های اصلی ترانسمیتر میباشد و بخش دوم مربوط به موارد اپشنال میباشد که بصورت اختیاری توسط درخواست کننده انتخاب میشود . بطور مثال توضیحات کدهای مربوطه درج شده است . به همین صورت با تغییر هر یک از این کدها، ویژگی ترانسمیتر نیز تغییر میکند .  

ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 و کاربرد آن 

بطور کلی ترانسمیتر ها بعنوان تجهیزاتی جهت اندازه‌گیری پرامترهای فیزیکی و شیمیایی در صنایع مورد استفاده قرار میگیرند.در این بین یکی از مهمترین این پارامترها، اندازه‌گیری دما در فرایند ها میباشد.ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 از جمله مهترین مدل های ترانسمیتر جهت اندازه گیری دما میباشد. ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 کابرد فراوانی در صنعت دارد و برای کنترل فرایندهای حساس صنعتی نقش بسیار موثری را دارا میباشند. از جمله مهترین این کاربرد ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود : 

  • کوره‌های صنعتی
  • آزمایشگاه ها
  • موتورهای صنعتی 
  • سیستم های پایپینگ صنایع نفت و پالایشگاه
  • مخازن تحت فشار 
  • دیگ بخار و بویلر و …

ترانسمیتر رزمونت 3144 و ویژگی آن 

ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 از دو بخش بدنه (Housing) و تجهیزات الکترونیکی تشکیل شده است . بدنه  معمولا از جنس الومینیوم و دارای درجه حفاظت های مختلفی میباشد. این ترانسمیتر قابلیت اتصال انواع سنسور های دمایی از قبیل ترموکوپل و RTD و … دارا میباشد، که درون غلاف مخصوص قرار میگیرند . خروجی ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 میتواند بصورت 4-20 میلی آمپر هارت یا فیلدباس باشد . ازجمله مهمترین ویژگی این نوع از ترانسمیتر ها قابلیت اتصال دوسنسور میباشد که در موقعیت هایی که دارای حساسیت زیادی میباشد بسیار حائز اهمیت میباشد . 

ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 و قیمت آن 

قیمت ترانسمیتر رزمونت مدل 3144 بسته به کد انتخابی دراای قیمت های متفاوتی میباشد. از جمله مهترین عوامل موثر در قیمت این نوع از ترانسمیتر دما میتوان به درجه حفاظت، جنس بنده، نوع خروجی، داشتن براکت و اپشن های ترانسمیتر اشاره نمود . 

جهت استعلام فنی ومالی میتوانید با متخصصین ما در تماس باشید. 

مزایا و معایب ترانسمیتر رزمونت 3144 :

مزایا : 

 

  • نمایشگر های محلی جهت مشاهده اطلاعات بصورت Local
  • حذف نویزهای در فواصل طولانی 
  • خروجی های مختلف جهت سیستم های کنترلی
  • نصب و راه اندازی ساده 
  • امکان استفاده در مکان‌هایی با شرایط خاص (گرد و غبار – رطوبت – مستعد انفجار و … )

 

معایب : 

 

  • هزینه بالاتر
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.