logo copy
با ما در تماس باشید
031-34220145
0939-90-70-860

ترانسمیتر یوکوگاوا مدل EJX210

شرکت باروس صنعت وارد کننده و تامین کننده ترانسمیتر فشار EJX210

ترانسمیتر یوکوگاوا مدل EJX210 ( توضیحات )  : 

ترانسمیتر یوکوگاوا مدل EJX210

ترانسمیتر یوکوگاوا  EJX210  ، در واقع یک ترانسمیتر از نوع فلنجی برای اندازه گیری سطح سیال درون مخازن میباشد . از جمله ویژگی های مهم این نوع از ترانسمیترهای یوکوگاوا میتوان به موارد زیر اشاره نمود. 

  • ± 0.075% Accuracy
  • ± 0.1% Stability per 1 year
  • 120 ms Response Time
  • Exida and TUV SIL2 – SIL3 Certified
  • LPS ( Local Parameter Setting )
  • Signal output for the 4 to 20 mA output

نصب و راه اندازی ترانسمیتر یوکوگاوا مدل EJX210

ترانسمیتر مدل EJX210  همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید ،برای مخازن مورد استفاده قرار میگیرد . در گام اول باید توجه داشت که این ترانسمیتر بصورت فلنجی میباشد . در گام دوم باید به این نکته اشاره کرد که این نوع ترانسمیتر بروی دیواره مخازن نصب میگردد . این نوع از ترانسمیترها را با نام ترانسمیترهای هیدرو استاتیک نیز میشناسند. ترانسمیتر یوکوگاوا مدل EJA210  با محاسبه فشار حاص از سیال داخل مخزن، ارتفاع سیال را محاسبه مینماید. واضح است که بالا و پایین رفتن سطح سیال داخل مخزن میزان فشار حاصل از آن نیز تغییر میکند. این تغییر مبنای محاسبه میباشد .

ترانسمیتر یوکوگاوا مدل ejx210 نصب

نمایشگر ترانسمیتر  EJX210 

 ترانسمیتر یوکوگاوا مدل EJX210  دارای نمایشگر محلی میباشد. این نمایشگر قابلیت های مختلفی را دارا میباشد که در تصویر زیر این قابلیت ها به نمایش گذاشته شده است.

ترانسمیتر یوکوگاوا مدل EJX210 نمایشگر

بدنه ترانسمیتر  EJX210 

 ترانسمیتر یوکوگاوا EJX210  نیز مانند تمامی مدل های یوکوگاوا دارای طراحی بدنه منحصر بفرد و خاصی میباشد.بدنه این نوع ترانسمیتر نیز دارای متریال های مختلف و ویژگی های متفاوتی میباشد که در کدینگ مربوطه میتوان انها را انتخاب نمود . 

در تصویر زیر بصورت شماتیک بدنه این نوع از ترانسمیتر های مشخص گردیده است .

ترانسمیتر یوکوگاوا مدل EJX210 مشخصات

خطا در  مدل EJX210 

 ترانسمیتر یوکوگاوا EJX210  دارای سیستم الارم برای خطاهای ایجاد شده میباشد . این سیستم به این صورت عمل میکند، که هر کدام از خطاهای احتمالای بصورت کد مربوطه بروی نمایشگر دستگاه نمایان میگردد . با رجوع به کاتالوگ مربوطه میتوان نوع خطا را مشخص نمود . 

ترانسمیتر یوکوگاوا مدل EJX210 خطا

اتصال ( Connection Type ) در ترانسمیتر  EJX210 

کانکشن این مدل از ترانسمیتر ها به دو صورت میباشد که در شکل زیر با مشخصات کامل نشان داده شده است . یک از مواردی که هنگام انتخاب این ترانسمیتر یوکوگاوا مدل EJA210 باید لحاظ گردد، توجه به متریال و نوع دیافراگم سیل میباشد.دیافراگم و فلنج مربوط به این مدل بطور مستقیم با سیالات داخل مخزن در تماس میباشد. پس با توجه به اینکه سیالات دارات ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی متفاوتی میباشند، باید در انتخاب این مورد بسیار دقت شود . بطور مثال سیالات با خورندگی بالا و اسیدی یا سیالات با دما و فشار غیر معمول میتواند باعث خرابی در تجهیز گردد . 

برای مشاوره و راهنمایی لازم در زمینه انتخاب مناسب انواع ترانسمیتر میتوانید با متخصصان ما در تماس باشید . شرکت باروس صنعت با بهره‌مندی از متخصصین مجرب و با تجربه پاسخگوی شما مشتریان عزیز میباشد .

ترانسمیتر یوکوگاوا مدل EJX210 فلنج

رنج اندازه گیری ( Range ) در ترانسمیتر  EJX210 

رنج اندازه گیری در این نوع ترانسمیتر ها با دو کپسول تایپ M و H ارائه میگردد که در شکل زیر جزیات این دو به تصویر کشیده شده است.عدم توجه به فشار کاری فرایند میتواند خسارات بسیاری را به بار بیاورد. ازین رو حتما قبل از خرید و نصب با مشاوران متخصص ما مشورت نمایید. عدم توجه به کپسول مناسب باعث خطا و اسیب جدی به سنسورهای ترانسمیتر میشود.

ترانسمیتر یوکوگاوا مدل eja210 کپسول

FLUSHING RING 

فلاشینگ رینگ تجهیزی میباشد که بین دیافراگم سیل ترانسمیتر و کانکشن مخازن قرار میگیرید. روی این تجهیز دوعدد پورت 1/4 قرار دارند . لازم به ذکر میباشد که در صورت تغییر سایر پورت ها، استفاده از برند هایی مانند ویکا توصیه میگردد. از مهمترین مواردی که هنگان انتخاب این تجهیز باید لحاظ گردد مناسب بودن متریال آن میباشد. چرا که فلاشینگ رینگ ها بصورت مستقیم با دیافراگم و فلج در تماس میباشد.

فلاشینگ رینگ و دیافراگم و فلنج به واسطه سیال بین آنها دایما در تماس هستند. ازین رو اگر دو جنس نمامناسب باشند باعث خوردگی یکی از آنها شده و با مشکلات جدی روبرو میشود. تصویر زیر یک نمونه فلاشینگ رینگ مشخص میباشد .

شرکت باروس صنعت وارد کننده و تولید کننده انواع فلاشینگ رینگ، دیافراگم سیل، کپیلاری میباشد . جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما در تماس باشید . 

برای مشاهده ترانسمیتر مدل EJA110 لطفا کلیک کنید. 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.