logo copy
با ما در تماس باشید
031-34220145
0939-90-70-860

ترانسمیتر رزمونت 3051

شرکت باروس صنعت وارد کننده و تامین کننده ترانسمیتر رزمونت 3051

ترانسمیتر رزمونت 3051 ( توضیحات ) 

ترانسمیتر رزمونت 3051 از پرفروش ترین محصولات شرکت رزمونت در زمینه اندازه‌گیری فشار میباشد. ترانسمیتر رزمونت 3051 قابلیت استفاده برای اندازه‌گیری دما، فشار، جریان، سطح را دارد . ازین رو استفاده ازین ترانسمیتر در فرایندها بسیار پرکاربرد میباشد.

از مهمترین ویژگی‌های ترانسمیتر رزمونت 3051 میتوان به موارد زیر اشاره نمود : 

 

  • دقت بالا : دقت بالای این نوع از ترانسمیتر های رزمونت حاصل از تکنولوژی ROSEMOUNT COPLANAR  و  ROSEMOUNT SCALABLE PLATFORM  مبیاشد . 
  • کاربرد چندگانه : ترانسمیتر رزمونت 3051 قابلیت اندازه‌گیری فشار، دما، جریان، سطح را در یک دستگاه دارد . 
  • مقاومت بالا : ترانسمیتر 3051 رزمونت قابلیت استفاده در شرایط سخت از قبیل دمای بالا ، فشار بالا، رطوبت و غبار و حتی مناطق مستعد انفجار نیز میباشد . 
ترانسمیتر رزمونت 3051

سری 3051 موفق ترین ترانسمیتر فشار رزمونت است.این مدل عملکرد دقیق و قابلیت اطمینان بالایی را دارا میباشد.  حدود 6 میلیون از این مدل ترانسمیتر در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. ترانسمیتر رزمونت 3051 قابلیت استفاده برای اندازه‌گیری فشار، جریان، سطح و … را دارد . ازین رو توجه به کدینگ و اطلاعات مربوطه این مدل حایز اهمیت میباشد .

. برای اطلاع بیشتر ازین موضوع میتوان به کاتالوگ مربوطه رجوع نمود .

ترانسمیتر رزمونت 3051 و انواع آن  

ترانسمیتر رزمونت 3051 دارای انواع مختلفی میباشد که در زیر به مهمترین این مدل ها اشاره میشود . 

ترانسمیتر رزمونت 3051T  

ترانسمیتر رزمونت مدل 3051T که به صورت تخصصی با نام  ( Rosemount 3051T In-Line Transmitter ) مشخص میگردد .این مدل قابلیت اندازه‌گیری فشار گیج ( GAGE ) و فشار مطلق ( ABSOLUTE ) را دارا میباشد. ترانسمیتر رزمونت مدل 3051T از جمله پرکاربردترین ترانسمیترهای استفاده شده در صنعت میباشد .

ترانسمیتر رزمونت 3051T گیج
ترانسمیتر رزمونت 3051T و کدینگ  

کدگذاری و معرفی این نوع از ترانسمیتر بصورت مجموعه ای از اعداد و حروف لاتین میباشد . در زیر یک نمونه از کدهای این محصول به نمایش گذاشته شده است.

ترانسمیتر رزمونت 3051 کدینگ

کد مربوط به ترانسمیتر رزمونت مدل 3051T از دو بخش تشکیل شده است . بخش اول مربوط به کدهای اصلی تجهیز میباشد که باید انتخاب شوند . ولی بخش دوم اپشن‌های اختیاری مربوط به ترانسمیتر میباشد که باتوجه به نیاز، مشتری میتواند انتخاب کند. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به کاتالوگ محصول مراجعه بفرمایید . 

جهت مشاوره و راهنمایی کامل این محصول میتوانید با متخصصان شرکت باروس صنعت تماس حاصل کنید. مهندسین این شرکت پاسخگو هرگونه استعلام فنی و مالی مشتریان عزیز میباشند . 

ترانسمیتر رزمونت 3051C  

ترانسمیتر رزمونت 3051C که به صورت تخصصی با نام  ( Rosemount 3051C Coplanar Pressure Transmitter ) مشخص میگردد .این مدل قابلیت اندازه‌گیری اختلاف فشار را دارا میباشد. یکی از روش‌های بسیار مهم اندازه‌گیری در صنایع استفاده از تئوری اختلاف فشار میباشد. ازین رو نقش ترانسمیتر رزمونت مدل 3051C در صنایع بسیار  حیاتی و مهم میباشد . 

ترانسمیتر رزمونت 3051C و کاربرد آن   

از مهمترین کاربرد ترانسمیتر های اختلاف فشار میتوان به اندازه گیری جریان و سطح سیالات اشاره نمود . برای این منظور انتخاب مناسب ترانسمیتر رزمونت مدل 3051 برای هر فرایند بسیار مهم میباشد.

این نوع از ترانسمیتر فشار قابلیت اندازه‌گیری اختلاف فشار (D)، فشار مطلق (A) و فشار گیج (G) را دارا میباشد . اولین حرف بعد از مدل 3051C  نشانگر نوع فشار اندازه‌گیری میباشد .  بطور مثال 3051CD  نشانگر ترانسمیتر اختلاف فشار و 3051CG  نشانگر اندازه گیری فشار گیج میباشد.

ترانسمیتر رزمونت 3051c

ترانسمیتر های اختلاف فشار رزمونت مدل 3051C  معمولا نیازمند منیفولد های 5 شیر میباشند . این نوع از منیفولد ها بصورت تجهیزی جدا از ترانسمیتر میباشد. شرکت باروس صنعت علاوه بر تامین انواع ترانسمیتر های رزمونت و یوکوگاوا، در زمینه تامین انواع اتصالات و شیرهای ابزار دقیق نیز فعال میباشد . 

جهت مشاوره و استعلام قیمت لطفا با همکاران ما در تماس باشید.

ترانسمیتر رزمونت 3051C و کدینگ  

کدگذاری و معرفی این نوع از ترانسمیتر بصورت مجموعه ای از اعداد و حروف لاتین میباشد که هر یک از حروف یا اعداد نشانگر یک ویژگی خاص برای ترانسمیتر میباشد  . در زیر یک نمونه از کدهای این محصول به نمایش گذاشته شده است.

ترانسمیتر رزمونت 3051C کدهای مربوطه

کد مربوط به ترانسمیتر رزمونت مدل 3051C از دو بخش تشکیل شده است . بخش اول مربوط به کدهای اصلی تجهیز میباشد که باید انتخاب شوند . ولی بخش دوم اپشن‌های اختیاری مربوط به ترانسمیتر میباشد که باتوجه به نیاز، مشتری میتواند انتخاب کند. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به کاتالوگ محصول مراجعه بفرمایید . 

جهت مشاوره و راهنمایی کامل این محصول میتوانید با متخصصان شرکت باروس صنعت تماس حاصل کنید. مهندسین این شرکت پاسخگو هرگونه استعلام فنی و مالی مشتریان عزیز میباشند . 

ترانسمیتر رزمونت 3051L  

ترانسمیتر رزمونت 3051L جهت اندازه‌گیری سطح مخازن از طریق اختلاف فشار مورد استفاده قرار میگیرد.این نوع از ترانسمیتر های فشار رزمونت قابلیت اتصال کپیلاری و دیافراگم سیل را دارا میباشند . تصویر زیر نمایشگر این نوع از ترانسمیتر میباشد . 

ترانسمیتر رزمونت 3051L مناسب سطح

کدینگ ترانسمیتر رزمونت 3051L نیز مانند دو مدل قبل میباشد .فقط باید توجه داشت که شرایط دیافراگم سیل ها خاص و معمولا بسیار حساس میباشند . ازین رو جهت انتخاب بهترین گزینه حتما باید با متخصص مربوطه مشورت کنید . 

شرکت باروس صنعت وارد کننده و سازنده انواع دیافراگم سیل و کپیلاری در سایز و اندازه و متریال های مختلف میباشد . جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما در تماس باشید.

ترانسمیتر رزمونت 3051 و 2051 و تفاوت ها  

ترانسمیتر رزمونت 3051 مقایسه مدل 2051

دو مدل 3051 و 2051 رزمونت جز پرکارترین مدل‌های رزمونت میباشد و ولی تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند که به مهمترین این تفاوت ها اشاره میگردد : 

ترانسمیتر رزمونت 3051

 

  •  قابلیت استفاده برای اندازه گیری دما، فشار، جریان، سطح 
  • دقت بالاتر نسبت به مدل 2051
  •  سنسور Piezoresistive
  • قابلیت ارتقا به 3051S دارد . 
  • قیمت بالاتر نسبت به مدل 2051

ترانسمیتر رزمونت مدل 2051

 

  • قابلیت اندازه‌گیری فشار 
  • دقت پایین تر نسبت به ترانسمیتر رزمونت 3051
  • سنسور Piezoelectric
  • قابلیت ارتقاء به ورژن بالاتر ندارد.
  • قیمت پایین تر نسبت به مدل 3051

در کل ترانسمیتر رزمونت 3051 بدلیل کارایی بیشتر و دقت بالاتر دارای کاربرد بسیار بیشتری نسبت به بقیه مدل ها میباشد. این در حالی است مه مدل 2051 هم بدلیل ویژگی های خود و همچنین هزینه مناسب تر کاربرد خود را دارا میباشد . باید توجه نمود که انتخاب ترانسمیتر ها بر اساس شرایط خاص هر فرایند متفاوت میباشد . بنابراین این یک انتخاب بر اساس پارامتر های موجود میباشد . 

شرکت باروس صنعت با داشتن متخصصین مجرب میتواند راهنما و مشاوره خوبی در زمینه انتخاب شما باشد . برای مشاوره میتوانید با شماره تماس های درج شده تماس حاصل بفرمایید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.